Dalhback killer Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Skivene til volvo heter d130 og klosser heter dp 2143 (greenstuff) dp 3143 er redstuff Ganske stor kvalitets forskjell på skivene,EBC har billet legering i stålet sitt mm Det er veldig viktig og kartlegge hva man skal bruke det til ,man får legering til all type bruk fra standard til racing ! Det er harmonien mellom kloss og skive som gjør at man får et perfekt resultat !!! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du baler faen ikke mye seriøst når du kjøper skiver på biltema! Mitt tips: EBC Turbogrooved skiver og EBC GreenSruff klosser. De er som skapt for hverandre har jeg lest 1000 ganger. De klossene er sikkert ikke så godt egnet på vanligge skiver som på slissa og halvborrede skiver. Bare til og gå på ebcbrakes.com og lese da. Men de er MYE billigere på BCB bil enn på Be-4-you tørr jeg påstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg