NorThy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 jeg prøver å få til noen orntlige farge skift.. og lurer på om dette ble bra vet det kan vær mye feil der.. men det er fargen det dreier seg om.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg synes du skulle hatt litt roså skjær forran på bilen også.. Ellers så ser det ut som om det er matt lakk forran og perlemor bakover.. Vist du skjønner.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 jeg så det nå jeg og.. prøver videre Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg