espsko Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har en '94 C-klasse (W202) og har blitt plaget hakket for mye med forsøk på knekking av stjerna på panseret i det siste, så vurderer å bytte til en "panserbadge" (flat logo istedetfor standing star) og samtidig bytte grill fra den kjipe standardgrillen til Avantgarde-look, eventuelt "CL-look" (med stor stjerne midt i grillen). Noen som vet hvordan dette tar seg ut? Tenker spesielt på hvordan det blir med badge istedetfor standing star og CL-grillen. Thanks. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 blir pent....men da må du ha grillen med stor stjerne..skal du ha avantgarde grillen må du nok ha stjerne.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det var det jeg tenkte på ja, CL-grill og badge. Tipper det blir det jeg går for. :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 eller så kan du kjøpe avtagbar stjerne...hmm...eller...montere strøm inn til stjerna..om noen tar på den så..jah du vet... sombrero Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Haha, strøm i stjerna hadde nok tatt seg ut. Neida, men passer egentlig bra å gjøre noe med det. Har jo lenge tenkt på hva jeg skal gjøre, er ikke ute etter å gjøre mye med bilen, den er nice som den er, men det lille ekstra er jo alltid greit. Hadde først tenkt til å sette på Avantgarde-grill, men det har jo alle andre, så hvis det blir nice med CL-grillen og panserbadge så blir det nok til at jeg kjører med det. Har bestilt CL-grill og panserbadge på ebay nå, 150 dollar. Slett ikke verst. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ser jo nice ut dette, spør du meg. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 er ikke mange som har den fronten nei...blir fett...sleng ut bilder når alt er montert! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 er ikke mange som har den fronten nei...blir fett...sleng ut bilder når alt er montert! Selvfølgelig! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg