Evilracing Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Noen som vet om no sted som krommer aluminium?? haster...... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 http://www.eyecandyracing.no krommer.. der kan du sende en mail,. eller du kan sende meg en pm. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Trodde ikke det var noen i Norge (skandinavia?) som hadde utstyr til å kromme aluminium jeg. Men legg det ut her hvis du finner noen! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Eye Candy Racing tilbyr kromming av all type metall. http://www.eyecandyracing.no Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Eye Candy Racing tilbyr kromming av all type metall. http://www.eyecandyracing.no Har klippet dette fra sida dems: "Butikken ved vår ligger i langhus rett ved tog stasjonen (kart vil komme). Dette er en ren Eye Candy Racing butikk som selger alle våre produkter. Det vil bli lagt vekt på å ha bestselgerne i butikken så man kan se produktene. Ellers vil vi også tilby forkromming av metall deler o.s.v. Det finnes andre butikker i Oslo som er forhandlere for oss. Her er det som regel kun et begrenset vareutvalg tiltjenlig. Full oversikt over forhandlere vil komme." Jeg bor på Langhus og har aldri hørt eller sett noe til disse. Det er meget spesiellt å kromme alu da du ikke kan legge på kobber pga elektron-negativiteten. Men håper virkelig disse gutta har/skaffer utstyr til dette! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 aluminiumet må pusses og poleres blankt.... høres merklig ut den butikken dems jah, hmm... vet ikke om jeg tør gi fra meg ett innsug til dem. ikke uten å stå med hagla på utesiden i allefall.... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ikke så posetive nå da..... :rolleyes: fint med folk som antar/tenker/føler/mener/aner/tror o.s.v tro gjør man i kirken det...... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 aluminiumet må pusses og poleres blankt.... høres merklig ut den butikken dems jah, hmm... vet ikke om jeg tør gi fra meg ett innsug til dem. ikke uten å stå med hagla på utesiden i allefall.... man glassblåser delene....ellers blir det aldri bra.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Har klippet dette fra sida dems:"Butikken ved vår ligger i langhus rett ved tog stasjonen (kart vil komme). Dette er en ren Eye Candy Racing butikk som selger alle våre produkter. Det vil bli lagt vekt på å ha bestselgerne i butikken så man kan se produktene. Ellers vil vi også tilby forkromming av metall deler o.s.v. Det finnes andre butikker i Oslo som er forhandlere for oss. Her er det som regel kun et begrenset vareutvalg tiltjenlig. Full oversikt over forhandlere vil komme." Jeg bor på Langhus og har aldri hørt eller sett noe til disse. Det er meget spesiellt å kromme alu da du ikke kan legge på kobber pga elektron-negativiteten. Men håper virkelig disse gutta har/skaffer utstyr til dette! Synd du ikke har fått med deg det...vi har hat besøk/har kontakt med flere av gutta der ute å de som har vært i kontakt med oss har litt annen innstilling...hvis du klipper ut hele teksten istedfor bare deler ser du at vi ikke har åpnet enda....dessuten er dette et "oppusnings" objekt (gammel barnehage)såer nok ikke så rart om du ikke har trodd det skulle bli noe form for butikk/team sted. (Verkstedet ligger midt i oslo) man legger kobber for at det skal sitte bedre....er blant annet dette som skiller en dyr og billig kromfelg... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Synd du ikke har fått med deg det...vi har hat besøk/har kontakt med flere av gutta der ute å de som har vært i kontakt med oss har litt annen innstilling...hvis du klipper ut hele teksten istedfor bare deler ser du at vi ikke har åpnet enda....dessuten er dette et "oppusnings" objekt (gammel barnehage)såer nok ikke så rart om du ikke har trodd det skulle bli noe form for butikk/team sted. (Verkstedet ligger midt i oslo) man legger kobber for at det skal sitte bedre....er blant annet dette som skiller en dyr og billig kromfelg... Jeg har ikke ment å være negativ :rolleyes: Og nå vet jeg ihvertfall hvor det er....kjørte innom der igår kveld. Jeg har selv slitt med å finne noen som krommer alu men har ikke funnet noen i Norge ennå, så da er jo kjempefint hvis noen i nærområdet gjør det. PS! Man legger vel ikke kobber rett på aluminiumen? Den vil da forvitre bort rimelig kjapt! ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Vi har prøvd å holde litt lav profil der ute siden det fortsatt ser ut som det gjør....noe du sikkert så...men regner med å få satt opp en lik de bilglass gutte har i trærne o.s.v men føler det ikke er noe vits å "åpne" før det er sikklig der ute. Ser veldig ut som en barnehage enda.....er foresten grilling der før street meet`et 16 april kommer endel andre fra langhus da...er velkommene hvis dere vil. Vi har ikke forsket nok på kromminga enda så driver kun å krommer til eget bruk nå....føler vi bør ha litt trening før vi gjør dette for andre. Vi legger ikke kobber før vi krommer det. Siden vi ikke har utstyr o.s.v men skal få forska selv om det tåler varmen o.s.v så man kan gjøre det med topplokk o.s.v Veit om flere felger som ikke er kobberlagt men kun kromma å de har holdt i 2-3 år før dem flasser invendig så håper at det går på topplokk i alu...vi får se....tar ikke på oss noe oppdrag før vi har testet på egne biler...:) Jeg har ikke ment å være negativ :rolleyes: Og nå vet jeg ihvertfall hvor det er....kjørte innom der igår kveld. Jeg har selv slitt med å finne noen som krommer alu men har ikke funnet noen i Norge ennå, så da er jo kjempefint hvis noen i nærområdet gjør det. PS! Man legger vel ikke kobber rett på aluminiumen? Den vil da forvitre bort rimelig kjapt! ;) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har klippet dette fra sida dems:"Butikken ved vår ligger i langhus rett ved tog stasjonen (kart vil komme). Dette er en ren Eye Candy Racing butikk som selger alle våre produkter. Det vil bli lagt vekt på å ha bestselgerne i butikken så man kan se produktene. Ellers vil vi også tilby forkromming av metall deler o.s.v. Det finnes andre butikker i Oslo som er forhandlere for oss. Her er det som regel kun et begrenset vareutvalg tiltjenlig. Full oversikt over forhandlere vil komme." Jeg bor på Langhus og har aldri hørt eller sett noe til disse. Det er meget spesiellt å kromme alu da du ikke kan legge på kobber pga elektron-negativiteten. Men håper virkelig disse gutta har/skaffer utstyr til dette! Da får du komme en tur innom lekeplassen vår etterhvert.. Håper på mye moro der utover sommeren.. Blir nok mer treffsted/klubbhus enn butikk, men det blir mulig å se og kikke på en del av vareutvalget der.. Det er også litt av tanken også det.. Vi driver ikke eyecandy for å bli millionærer men for å ha det moro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Halla Er det trygt å bestille fra dere og har dere det som er på siden deres inne på lager?? Kan dere kromme vanlig stål til humane priser nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Er nok ikke noe farlig det omsetter for rundt 100K i månden så har endel varer inn og ut....Får som regel ros av kunder for både korte levering og god informasjon. Er vel en grunn til at vi ikke har fått noe klager på dette forumet som mange andre firmaer har fått. Ved siden av dette lever vi deler til flere andre firmaer som er forhandlere for oss. Hadde vært vansklig å bygge opp forhandler nett hvis man ikke var seriøs. Vi har varer på lager for mellom 50-100 000kroner. Men vi jobber stadig for å få kunne ha mere på lager... Vi vil først få trent litt på egne biler før vi tilbyr til kunder så det blir 100% resultat Halla Er det trygt å bestille fra dere og har dere det som er på siden deres inne på lager?? Kan dere kromme vanlig stål til humane priser nå?? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Du har ikke lyst til å la meg være prøvekanin på noen deler jeg sender inn ferdig pussa til gunstig prøvekanin pris?? Jeg har sendt ting til kromming før så jeg vet hvordan overflaten bør være.... Tenkte på smådetaljer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg