Flasher Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Som topic sier.. den kostet 5000 for ei stund siden, så gikk den ned litt i pris.. kunne tenkt meg rundt 2500kr for den.. er en 2 kanals forsterker, som yter 1000w rms @ 2 ohm tror jeg Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Som topic sier.. den kostet 5000 for ei stund siden, så gikk den ned litt i pris.. kunne tenkt meg rundt 2500kr for den.. er en 2 kanals forsterker, som yter 1000w rms @ 2 ohm tror jeg 1x1000w rms ? Har du bilde evnt. litt mere info? kjøpte meg nettopp en harman kardon TC600 forsterker men det kan godt hende jeg trenger en som er litt kraftigere :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Etter ett søk, fant jeg denne infoen.. Forsterkeren er ikke gammel altså, sikkert 4-5 måneder.. ikke brukt mye.. Selges høystbydende, fort.. I original emballasje Bildet lyver litt, på min står det 2000w istedetfor 1200w, da dette var modellen før Detailed Description of the AP2000: AP2000 Profile AP2000 320W x 2 Channel Car Amplifier California 320W x 2 Channel Car Amplifier 320 watts RMS x 2 at 4 ohms 480 watts RMS x 2 at 2 ohms 960 watts RMS x 1 bridged output at 4 ohms 4-ohm stable in bridged mode Stereo or bridged mono output Tri-way capable (Tri-Way Crossover required) Dual power supply for stability at high volumes Fuse rating: 25A x 4 Requires 4-gauge power and ground leads and a 100-amp fuse - not included with amplifier Variable low-pass filters (50-250 Hz, 12 dB/octave) Variable bass boost (0-12 dB) at 45 Hz Variable subsonic filter (20-50 Hz) Preamp-level inputs (speaker-level to preamp-level adapter included) Preamp outputs Wired bass level remote control 24-1/4"W x 2"H x 10-1/4"D Profile 1-Year Warranty Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Etter ett søk, fant jeg denne infoen.. Forsterkeren er ikke gammel altså, sikkert 4-5 måneder.. ikke brukt mye.. Selges høystbydende, fort.. I original emballasje Bildet lyver litt, på min står det 2000w istedetfor 1200w, da dette var modellen før Detailed Description of the AP2000: AP2000 Profile AP2000 320W x 2 Channel Car Amplifier California 320W x 2 Channel Car Amplifier 320 watts RMS x 2 at 4 ohms 480 watts RMS x 2 at 2 ohms 960 watts RMS x 1 bridged output at 4 ohms 4-ohm stable in bridged mode Stereo or bridged mono output Tri-way capable (Tri-Way Crossover required) Dual power supply for stability at high volumes Fuse rating: 25A x 4 Requires 4-gauge power and ground leads and a 100-amp fuse - not included with amplifier Variable low-pass filters (50-250 Hz, 12 dB/octave) Variable bass boost (0-12 dB) at 45 Hz Variable subsonic filter (20-50 Hz) Preamp-level inputs (speaker-level to preamp-level adapter included) Preamp outputs Wired bass level remote control 24-1/4"W x 2"H x 10-1/4"D Profile 1-Year Warranty FAEN.......... perfekt om den hadde vært 2 ohms stabil i brokobla modus :( Men how ever... hvis jeg sier at jeg kan gi deg 2000kr for den hvis ikke H/K forsterken min (som jeg får på torsdag) holder mål.... hva sier du da? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 da sier jeg att vi har en deal :) dårlig med penger for tiden :( Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 da sier jeg att vi har en deal :) dårlig med penger for tiden :( Flott :) Da sier jeg ifra på torsdag eller fredag når jeg har prøvd den andre forsterkern :) Hva har du brukt den til? Hvor stor er den fysisk? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 er den solgt... selger du den for 2000? sender du i post oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har den enda, selger for 2000kr ja, men IKKE under helst ikke oppkrav.. jeg sender samme dag jeg får pengene altså, det er ikke noe problem, er da en såpass seriøs bruker her på forumet.. men om det virkelig byr deg imot, kan vi sikkert ordne en deal ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 har den enda, selger for 2000kr ja, men IKKE under helst ikke oppkrav.. jeg sender samme dag jeg får pengene altså, det er ikke noe problem, er da en såpass seriøs bruker her på forumet.. men om det virkelig byr deg imot, kan vi sikkert ordne en deal ;) Har du den enda?? sms meg om du har den ;) 41856342 Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 folk vil ha den, men ingen som klarer å si fra att de IKKE skal ha den alle skal liksom ha den, får penger i morra, bla bla.. men er det noen som er intressert? :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 folk vil ha den, men ingen som klarer å si fra att de IKKE skal ha den alle skal liksom ha den, får penger i morra, bla bla.. men er det noen som er intressert? :) hoi. kan du sende kontonr til meg på pm igjen? penger nå ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg