AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nå begyneder, eller skal vi si allerede er jævla forbanna.. Har ringt 24 timer i døgnet.. men ikke faen om han kan fingre seg til å ta telefonen ! Enten er det opptatt, eller så ringer det. Men det er INGEN som tar telefonen.. Har prøvd 3 forskjellige nummer som ligg på hjemmesiden hans.. Hva kaller man det da.. ELENDIG service ? :rolleyes: Er det noen som har et nummer dem har fått tak i han på? Drit lei! Mvh. Fredrik! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har kommet fort igjennom de gangene jeg har ringt i vinter jeg( på 63 87 86 57) kanskje de har mere å gjøre nå som våren er her og alle skal ha sommerhjul... Ring tidligt på dagen, pleier å være mindre trafikk der da tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 mye å gjøre heter det, ikke dårlig service.. man MÅ dra dit ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 har prøvd endel ganger jeg også, men bare opptatt..drar opp til onsdag:confused: Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg har ringt og ringt.... De gangene det ringer og ikke er opptatt så tar ikke han telefonen..... Og av og til så bare legger han på :ssip: Får ringe i morgen tidlig! Du som skulle opp på onsdag, kan ikke spørre for meg også vel ? :) Lurer på det billigeste dekket han har av 205/50 R16 ! :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har nettoprisliste på dekkmann. Tar ikke sorgene så tungt ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 har prøvd å ringe jevnt hele dagen i en uke nå....ikke mulig å få svar der...forbanna drit Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Der sa du det.. Har ringt konstant i et kvarter.. ikke F om han tar den.. Det er ikke akkorat som om han VIL selge dekk over telefon da.. tenk hvor mye mer han hadde solgt da..... Skal prøve å ringe han i morgen tidlig NØYAKTIG på slaget da han opner :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har ikke hatt så mye problemer med å komme fram, heller problemer me å få dekk fordi han ikke har dekk inne. men jeg stakk et annet sted istede.. orket ikke lovingen fra sharif lengere. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har blitt lovet at dekka skal komme i neste uke i 2 mnd nå...vurderer å betale 1000kr mer for 4 dekk enn å vente på at han kanskje får inn dekka mine. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 dra til ringerike dekk og felg. lover deg gode prise.. og ålreit service.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er ikke noen som kan komme med noen linker til billige sider hvor dem selger dekk da ? Vet om http://www.interdekk.no, der har jeg funnet en del billige dekk... Men vet ikke om flere :/ Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har nettoprisliste på dekkmann. Tar ikke sorgene så tungt ;) ojoj..det er dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er det noen som i det hele tatt har kommet igjennom på telefonen til sharif den siste uken??? Uansett når jeg ringer er det opptatt...de må jo ha tatt av røret eller noe på tlf der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er det noen som i det hele tatt har kommet igjennom på telefonen til sharif den siste uken??? Uansett når jeg ringer er det opptatt...de må jo ha tatt av røret eller noe på tlf der. Har du noen gang vært der oppe? Det er alltid folk der, da mener jeg MANGE folk :rolleyes: Duden selger dekk/felg som bare det :) Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg