sInnzYk Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ris/ros hittil? noen som veit om en nettside j kan finne interiør? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Drit-tøff! -selvom jeg ikke er så glad i lambo-dører.... Men er ikke det der en Mazda 6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 pent, pass på at du får det se ut som om den lambodøren faktisk stikker litt ut fra selve karosseriet.... interiør finner du ved å lete etter biler i samme vinkel.....det er IKKE lett men du finner sikkert noe...søk på google, carshow pictures eller noe i den duren. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Drit-tøff!-selvom jeg ikke er så glad i lambo-dører.... Men er ikke det der en Mazda 6? stemmer det.. er en mazda 6.. jeg som har blingsa :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 takk for comments.. skal prøve å ordne interiør idag.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg