audi coupe Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 audi 80 1.8e 1987 mod velholdt bilen har gått 304 000km (motor ca250 000km) servo,5 trinns kasse,hengerfeste,8 stk 14" alu,bilen blir eu-godkjent før salg det vil si at den får ny frontrute,bremseslanger,lykteglass foran,toppdekselpakning, pluss eventuelt ting som dukker opp da.bilen er sjøgrønn met(bilder mailes ved intresse) SELGES 20000kr(kan ta innbytte i golf 1/2 bare den er kjørbar :) ) ring/sms 47267065 eller pm da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 nå mangler bare brekkwirer for å få den godkjent.blir fikset før salg :) prisen er justert.. :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er interessert! Kan du maile noen bilder på e_leikanger@yahoo.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er interessert! Kan du maile noen bilder på e_leikanger@yahoo.no ? skal ut å knipse et par bilder etterpå jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er interessert! Kan du maile noen bilder på e_leikanger@yahoo.no ? fått no bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nope, ikke ennå i allefall. Litt vanskelig å se, men e-postadressen skal skrives slik; e_lei ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nope, ikke ennå i allefall. Litt vanskelig å se, men e-postadressen skal skrives slik; e_lei ... he he du får nok ingen mail før jeg sender til riktig adr i hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Mail og bilder er nå mottat! :) Får sette meg ned å se litt nærmere på de, for så å vurdere bilen. Det har seg slik at jeg har flere biler i kikkerten, så jeg må i tenkeboksen litt ;) Hvor i Sør-Trøndelag holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Mail og bilder er nå mottat! :) Får sette meg ned å se litt nærmere på de, for så å vurdere bilen. Det har seg slik at jeg har flere biler i kikkerten, så jeg må i tenkeboksen litt ;)Hvor i Sør-Trøndelag holder du til? orkanger...kan sikkert møte deg på vei en plass hvis du vil se den,men gidder ikke ta no ferjer, Er foresten bilder av bilen med vinterhjul på autoDB :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvis det eventuelt skulle bli aktuelt, så er det vel kanskje like enkelt at jeg tar hurtigbåten til Trondheim, og at du møter meg der, på Pirterminalen eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvis det eventuelt skulle bli aktuelt, så er det vel kanskje like enkelt at jeg tar hurtigbåten til Trondheim, og at du møter meg der, på Pirterminalen eller noe slikt? den er grei den bare skrik ut du... gjerne på 47267065 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg