carweb Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tjena! Detta är mitt helbrushade koncept som jag har jobbbat på i ca en vecka (på påsklovet). Det är gjort från scratch, alla reflektioner och karross, interiören och liknande är brushat. Bara delar av lampan och hjulen är fån grund bil(d)en, som är Chevrolet s3X Concept som du kan se. Förhoppningsvis ser den inte så toonig ut, men jag är inte säker. :oops: Ss ta nu och ge lite behövlig konstriktiv kritik, och kommentare också förstås, alla kommer att vara uppskattade. :) Om du vill en 1600x1200 px version: http://home.no/carweb2/cw01_highres.jpg Den är tänkt att vara i stoleken som en Opel/Vauxhall Tigra. Förvänta en race- och kanske en cabversion senare, jag jobbar på de just nu.. Och jag ska förhoppningsvis inte misslyckas med dem. :oops: Och just ja, grundbilden: Hälsningar / carweb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 den var kjempe nice :D mycket bra :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 det der var villt bra! ingen ting negativt å si om den som jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Veldig bra Carweb.. ser ingen feil.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 kul! har du orginalen i 1600x1200 eller større? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sinnsykt bra! Ser verkligen ekta ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 meget bra det der :) kan ikke se noen feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 W0W!!!! wtf? wtf? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 A, värkligen en bra mod ;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Super-fet! Utrolig bra gjort - vel anvendt påsk-lov... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 enig med resten av gutta, mycket bra !! ser ingen feil ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg