Flasher Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Nesten alt av deler til e28 selges bare nevn noe, jeg har det trolig Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Getrag 262cr kasse kjøpes, uansett stand. Trenger bare huset, dvs det må ikke være sprekt e.l. Det er den girkassa med 1ste nede til venstre, satt vel i M5/M6. sms/ring 900 42 695 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 desverre, mente mest originale 520/528i eller ia deler.. :) men det kunne ikke du vite, for jeg skreiv det ikke.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg