Era Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Air 63 Det tipper jeg dem blir uasett, jeg... :D Men vil du kjøpe registeret? Hehe tviler ikke. Mulig jeg har solgt motoren men hvis ikke er det klart intresant ja. ErA Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Du får bare si ifra! Den ligger her å venter på en ny eier. Kosta 2300 ny. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Air 63 Det tåler mye større belastning og brukes derfor mye i biler som går på stripa. + at denne typen lager en hvine-lyd så det høres ut som jeg har presse... :D ....og den er mere presis enn kjede og reim :) Null slakk. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg