Zetec Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Orker ikke svare på alt nå, men kan bekrefte at biltypen jeg har nå, en Panda gikk frontruta når den passerte 150dB.. Så dette varierer nok litt fra bil til bil, er klart at en Panda er en gammel bil, så kan jo være ruta var blitt noe svekket i løpet av mange år.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Om ruta holder kommer jo og ann på hvordan den er satt fast, hvis gummikaningene flexer med, så tåler di vell en god del, men vet at ruter har sprukket på under 150 db, og på 180 db, da er det ikke bare ruter som ødelegges, da ødelegges hele bilen, hvis den ikke er forsterket.så er rockford van, som knakk dørstolpene, på tror det var noe over 170 db. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Om ruta holder kommer jo og ann på hvordan den er satt fast, hvis gummikaningene flexer med, så tåler di vell en god del, men vet at ruter har sprukket på under 150 db, og på 180 db, da er det ikke bare ruter som ødelegges, da ødelegges hele bilen, hvis den ikke er forsterket.så er rockford van, som knakk dørstolpene, på tror det var noe over 170 db. Og hvem spiller 180 dB?? Trokke det nei... Tviler dessuten på at noen gidder å prøve på å slå verdensrekorden med vanlige ruter. Til opplysning er verdensrekorden nå på 177,8 dB damndamn Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 det är nog bobby rileys van du menar att knakk dørrstolpar men dom spelar inte øver 170 menar att dom ligger på 166 db finnarna spelar faktist øver 180 db i sin volvo 245. Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Team Loud i Finland spilte +++,+ på den gamle termlaben. Den kunne måle opp til 180dB.. Men nå er jo den nye termlaben mindre sensitiv og da er jo 177,8 mye høyere enn det de spilte før. Er vel Team Loud som har rekorden nå også? Ruta på min bil flekser ganske bra og jeg spiller "bare" 144,5dB. Men dette er jo ved 33hz så da er det jo mye luft i bevegelse :D Gamle frontruta som hadde begynt å sprekke før jeg satte inn annlegget ble totalt ubrukelig meget fort.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Team Loud i Finland spilte +++,+ på den gamle termlaben. Den kunne måle opp til 180dB.. Men nå er jo den nye termlaben mindre sensitiv og da er jo 177,8 mye høyere enn det de spilte før. Er vel Team Loud som har rekorden nå også? Ruta på min bil flekser ganske bra og jeg spiller "bare" 144,5dB. Men dette er jo ved 33hz så da er det jo mye luft i bevegelse :D Gamle frontruta som hadde begynt å sprekke før jeg satte inn annlegget ble totalt ubrukelig meget fort.. Jepp, Team Loud. Skal en del til for å komme over 180 dB på nye TermLab... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Man ska veta vad man driver med om man ska spela så högt ja Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 som man kan spille fra 0.1db til kansje 2 db mer. flytte sette helt fram/tilbake seter opp/legges helt ned nakke støtter opp/ned (fram og bak) seterygg(40/60) ned og opp tøm bilen for løse ting eks: cd cover/flasker/klær det er ting som man kan prøve seg fram på og finne ut hva som passer best til den bil man skal bruke. da jeg var med i DB-drag racing i 2003 økte jeg 1,4db med prøve meg frem med de ting som jeg har nevnt lenger opp Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg