Speedtouch Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Heisann folkens:) Jeg har sottet og tenkt på hva jeg skal gjøre med den nye bmw en min nå.. Det er nemlig en del overflaterust på bilen,, og ellers er lakken slitt over hele greia ..:( Jeg hadde til og begynne med tenke og flekke litt på rusta,, men siden resten av lakken er så slitt så hadde ikke det blitt noe bra resultat allikevell. Så nå sitter jeg og tenker på hellakkering :) Haddde tenkt på en mørkeblå metallic farge. Men det jeg lurer på da er hvor mye lakk jeg må regne med at det går med til noe slikt? Og hvor mye vil dette koste i lakk? Lønner det seg i det hele tatt i forhold til og ta en hellakkering på lakkeringsverksted viss eg gjør alt grunnarbeidet selv?? Resultatet bilr vel uansett bedre på et skikkelig verksted. Takker for svar ;) PS: bilen er en 1986 mod 2 dørs 320i Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Mørkeblå metallic skal jeg ha på min bmw neste uke også, egentli teller grunnarbeidet veldi mye.. Ca 1.8 liter måtte jeg ha på min bil, E28.. Trenger ikke no verksted, bare finn en lakkerer og betal han svart ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg