WireD Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe, jada. :) bor jo i bergen jeg også, vi kan jo treffes en gang, så kan du få se det "in person" lissom :) hehe, det er en del som har brennt seg litt i lyskryss når de skulle dra på ja :D:D:D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hallo! Skal begynne med intercooleren min til helga.Skal få tatt noen bilder av det som kanskje kan være til hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jo flere bilder jo bedre.. Hvertfall for oss som skal gjøre det snart, og ikke har noen formening om hvordan man skal få det gjort...(snakker kansje bare om meg selv her men...) Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe, jada. :)bor jo i bergen jeg også, vi kan jo treffes en gang, så kan du få se det "in person" lissom :) hehe, det er en del som har brennt seg litt i lyskryss når de skulle dra på ja :D:D:D Øyvind Hvor i Bergen holder du til da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 flytta nettopp til apeltun, rett bak lagunen :) vi kan jo møtes i byn eller no en dag det er litt go-vær? :D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg bor jo i Bergen og, så vi kunne jo lett a arrangert en GTR stripe igjennom byn da. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg bor jo i Bergen og, så vi kunne jo lett a arrangert en GTR stripe igjennom byn da. hehehe, men min er jo ingen GTR......på utsiden :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Da var ny 2,5" rustfrieksos fra Mazdafun ankommet garasjen :) Gleder meg til å få montert det i løpet av helgen. hapyhappy Et lite Mazda GT-R treff i Bergen må vi få til! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehehe. fettern min jobber på framo.... skal se om vi får bøyd til 2,5 rustfritt fra downpipe.... har også bestillt meg en blitz dump som kommer snart...så maskinerer han en overgang til inntaksrøret mitt :) gleder vi oss? JA! babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hvem er det da? jeg jobber også på framo. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hehe, se privat-meldingene dine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da var 2,5" rustfri eksos fra Mazdafun montert. Er veldig fornøyd med resultatet. happyhappy Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 konge! grattis! :D gleder meg til å høre det! :D får håpe været tillater et bycruise snart :D mazdalavista-->får du pm mine eller? :) øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 konge! grattis! :D gleder meg til å høre det! :D får håpe været tillater et bycruise snart :D mazdalavista-->får du pm mine eller? :) øyvind Ja, får håpe solen snart kommer frem.... Var ute å luftet Mazdaen på Lørdag, det var kjekt :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hehe, ja, lite morro med forhjulstrekk, turbo og vått føre.... ble heller spennende til tider :D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg