Gå til innhold

Mb E190

Ranger emnet


Elith

Anbefalte innlegg

709279-bilde3-bilde(4).jpg709279-bilde1-getpicbig142597mercedes-benz190e.jpg709279-bilde2-190e20rear.jpg709279-bilde6-dsc01042.jpg709279-bilde3-190e20sunroof.jpg709279-bilde5-dsc01045.jpgMercedes Benz 190E

 

Vurderer å selge min veldholdte Mercedes 190E (2.0), den er nokså strøken! Det er en 1988 model, men de lagde denne fram til 1994... Den er greit utstyrt med el: speil, takluke, vindu(foran), hvite blink foran og på siden... lakken er fin, men er noen små steinsprut på panser... 15" alu (sommer),15" stål felger (vinter)!

 

Bilen har lav km (162000)... Dette har jeg hørt er ganske lavt for å være 190E! Til tross så er jo dette evighets maskiner, hehe:) Det er reg.kjede på denne bilen, ikke reim!

 

Lakken er veldig mørk grå, med lyst interiør og dashbord i mørk tre! Det er en liten bulk på bagasjeroms lokket, men er lett å rette ut. Dette skal jeg gjøre før jeg selger den. Bilen er grådig fin og omtrent helt rustfri!

 

Vennligst gi bud:)

 

Kan også ta innbytte i BMW 318/316 e36.

 

BILDER finner dere på: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=709279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes Benz 190E

 

Vurderer å selge min veldholdte Mercedes 190E (2.0), den er nokså strøken! Det er en 1988 model, men de lagde denne fram til 1994... Den er greit utstyrt med el: speil, takluke, vindu(foran), hvite blink foran og på siden... lakken er fin, men er noen små steinsprut på panser... 15" alu (sommer),15" stål felger (vinter)!

 

Bilen har lav km (162000)... Dette har jeg hørt er ganske lavt for å være 190E! Til tross så er jo dette evighets maskiner, hehe:) Det er reg.kjede på denne bilen, ikke reim!

 

Lakken er veldig mørk grå, med lyst interiør og dashbord i mørk tre! Det er en liten bulk på bagasjeroms lokket, men er lett å rette ut. Dette skal jeg gjøre før jeg selger den. Bilen er grådig fin og omtrent helt rustfri!

 

Vennligst gi bud:)

 

Kan også ta innbytte i BMW 318/316 e36.

 

BILDER KOMMER! sombrero sombrero

 

bytte med mellomlegg så kan du få motor ferdig til 242èn din

 

skal ha 60 for motoren så hva er prisen på bilen din??????

 

http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/

 

evt bilder om du er intresert

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte med mellomlegg så kan du få motor ferdig til 242èn din

 

skal ha 60 for motoren så hva er prisen på bilen din??????

 

http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/

 

evt bilder om du er intresert

 

Vel skjønte ikke helt hva du mente:) jeg har ingen 242 jeg.... Skal bare selge denne 190E`en jeg:)

 

Jeg kjøpte denne bilen av onkelen min som har lagt sin sjel i å fixe på bilen så den er i veldig god stand! Det er bare det ene elektriske vinduet som ikke funker men det følger med en ny vindus heis som kjøperen kan montere (kan eventuelt montere den selv:)

 

Jeg har lagt inn bilen på autodb.no til 59k men kan selfølgelig disk. prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du får ikke 7 hester av katalysatoren..

I følge fabrikktallene er det 4 hester forskjell,

122 uten katalysator og 118 med katalysator..

 

Finnes det nivåregulering på vanlig 2 liter?

 

Interessert i innbytte i en 528 + et lite mellomlegg?

Forresten ble 190 produsert fram til 1993 og ikke 1994:D

 

Edit:

Katalysator er forresten ikke ekstrautstyr,

men det ble påbudt fra 1989 i Norge og sikkert i flere land så MB hadde ikke noe valg annet enn å sette det på bilene..

Min 88 modell har også dette..

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katalysator er forresten ikke ekstrautstyr,

men det ble påbudt fra 1989 i Norge og sikkert i flere land så MB hadde ikke noe valg annet enn å sette det på bilene..

Min 88 modell har også dette..

 

Og da skal den være montert for at bilen skal bli eu-godkjent.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke 7 hester av katalysatoren..

I følge fabrikktallene er det 4 hester forskjell,

122 uten katalysator og 118 med katalysator..

 

Finnes det nivåregulering på vanlig 2 liter?

 

Interessert i innbytte i en 528 + et lite mellomlegg?

Forresten ble 190 produsert fram til 1993 og ikke 1994:D

 

Edit:

Katalysator er forresten ikke ekstrautstyr,

men det ble påbudt fra 1989 i Norge og sikkert i flere land så MB hadde ikke noe valg annet enn å sette det på bilene..

Min 88 modell har også dette..

 

Okey da har vel jeg rotet litt da, <Beklager så mye:):D Jepp det er nivåregulering på bilen jeg har.. Som sagt så er dette en utgave med en del ekstra utstyr som bla. nivåreg. oljetrykksmål. og en del andre finesser. Den har også to soners varme anlegg (ikke ac)

 

Sorry men jeg er ganske fast bestemt på e36 bilene:S Men tusen takk for tilbudet, skal ikke klage på det for det var et bra tilbud:)

 

Mvh Dan9L;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår