tplassen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hehe, ja det er klart!:) jeg greier ikke å kjøre med risting i rattet, blir gal av sånt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 tok meg tid til å polere bilen på fredag også, jeg sier bare en ting, FY FAEN Å KJETT!.... hehe... noen bilder endelig ferdig med å smøre "greia" utover, hehe ----------------- Tok motorvask også..... og ja, masse vann i fordeleren, hehe..... men ble bra Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ble blank og fin nå ja:) Polering av gullet skulle jeg også ha gjort snart..veeeeldig snart også:D Er ikke helt rein bilen nei, fått noen små riper jeg må prøve å rubbe bort også, blir vel bare å smøre seg med tålmodighet..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hehe, ja det er klart!:) jeg greier ikke å kjøre med risting i rattet, blir gal av sånt:D fikk runda 100.000km på bilen til pappa når jeg var på vei hjem fra otta etter jeg møtte deg også, hehe, måtte bare ta bilde... 100.000.km, ikke så ille det på 1år, og 2mnd ell noe slikt, hehe...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ble blank og fin nå ja:)Polering av gullet skulle jeg også ha gjort snart..veeeeldig snart også:D Er ikke helt rein bilen nei, fått noen små riper jeg må prøve å rubbe bort også, blir vel bare å smøre seg med tålmodighet..:D hehe........ Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hehe, not bad!:D 100.000 på et år?? ligger mye råning bak det rattet da ass:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hehe, not bad!:D 100.000 på et år?? ligger mye råning bak det rattet da ass:D hehe er noen runder på lillehammer det ja, hehe..... men er nok pappa som har rullet på det meste der ja, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hehe, 100.000 runder i lillehammer så er du der liksom:D menmen, god bil å kjøre disse pysjå`ene da:) jeg voksa bilen min idag faktisk, på photoshop..helt herpa:D Sett ifra foran når man har en promille på langt over gjennomsnittet:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, mye sprekker i stylinga ja..:D Ikke rart at den stylinga er falleferdig, herpet av meg og han som kjøpte den etter meg..makan til tauing... doh Den bilen førte med seg kun rust og fordervelse.. angry solgte du den til en på hunndalen? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Den Opeln?? nei, den gikk til noen nord-vest for otta når jeg solgte den..men den har nå tatt veien sørover ser det ut som:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Den Opeln?? nei, den gikk til noen nord-vest for otta når jeg solgte den..men den har nå tatt veien sørover ser det ut som:D da er det nok ikke den tror jeg.. han kjøpte sin på hunndalen sa han igår Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 den ble vel solgt videre ikke så lenge etter jeg hadde solgt den..kjente igjen reg.nr på bilen serru:) stakkars han som har den nå, sett på den en liten børste foran, så slipper kommuna å pusse veiene i år:D Tok jo neddi overalt jeg med den bilen, svingte jeg for hardt så subbet det neddi..å det var ikke akkurat særlig praktisk..hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 den ble vel solgt videre ikke så lenge etter jeg hadde solgt den..kjente igjen reg.nr på bilen serru:) stakkars han som har den nå, sett på den en liten børste foran, så slipper kommuna å pusse veiene i år:D Tok jo neddi overalt jeg med den bilen, svingte jeg for hardt så subbet det neddi..å det var ikke akkurat særlig praktisk..hehe:D hehe da har han fra hunndalen skrytt på seg at han har satt på stylinga da.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, seriøst?? sier han at han hadde satt på stylinga?? en kamerat av meg har bilder av den opel og meg...med samme reg.nr og alt. Så han fra Hunndalen må nok sniffe mindre lim og slutte med slikt skrøneri:D menmen, nok om det, det er en skropel vi snakker om:D :lolhammer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, seriøst?? sier han at han hadde satt på stylinga?? en kamerat av meg har bilder av den opel og meg...med samme reg.nr og alt. Så han fra Hunndalen må nok sniffe mindre lim og slutte med slikt skrøneri:D menmen, nok om det, det er en skropel vi snakker om:D :lolhammer: er en DE regga en sant? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg