nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen som kjenner til en Audi S4 Avant som skal vere trimmet og oppgradert på fabrikk i tyskland? Er en eller annen militærdude som eier et par slike (en med 2.2 og en med 4.2 V8...) og en kompis av meg skal kjøpe den ene og jeg lurer på om det er bare pisspreik :D skal visstnok ha kjørt den i over 300km/t han som eier den nå.. (det bør han ha gjort i tyskland..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Finst nokon få s4 med 4.2 v8 Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Andre Sandstad Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Noen som kjenner til en Audi S4 Avant som skal vere trimmet og oppgradert på fabrikk i tyskland? Er en eller annen militærdude som eier et par slike (en med 2.2 og en med 4.2 V8...) og en kompis av meg skal kjøpe den ene og jeg lurer på om det er bare pisspreik :D skal visstnok ha kjørt den i over 300km/t han som eier den nå.. (det bør han ha gjort i tyskland..) Audi S4 med 8E karosseri har 4,2 literen. Det er 344hk orginalt i disse. :) Siter 01-Audi A4 Avant TDI 2001 mod. X- 86 VW Golf2. X- 97 Audi S6+ Avant. X- 95 VW Golf 3 TDK X- 96 Audi A4 1.8T X- 92 Audi S4 Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg