monteverdi Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hva er skiftintervall for registerreim på en 91modell 2.2i? Tåler denne motoren et registerreimbrudd? Ca pris for skifte av dette på verksted? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Reima skal byttes hver 100000 km. Tviler på at den tåler brudd, jeg vet faktisk ikke. Det tar maks 2-3 timer å bytte reima! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Uten å være expert på den motoren, er nok ikke et reg brudd og anbefale. Jeg har en 92' V6 som jeg har byttet reim på 2 ganger 189' tusen og 218' tusen. Selve reima er billig rundt 400 kr eller noe sånt, men det er jobben og evt monteringssett/løpehjul osv som kan koste penger i tillegg til jobben selvsagt. Nå vet jeg ikkehvordan det er på din, men dersom du har vannpumpa (den er nemelig ikke så veldig dyr..) bak reg reima og bilen har gått et parr hundre kan det være lurt og ta denne med det samme, hvis ikke kan det fort bli dobbel jobb dobbelt så dyrt:( Mazda gjorde ikke jobben sin, så nå boikottes de av meg i hvert fall. Dessuten er frittliggende verksteder helt nede i halv pris på slike jobber :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg