A.M.T Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hvordan vill det gå? Noen som har peiling på det? ehm mazdafun? Zwan, hvordan gjorde du det? Bare herjet du på med en "heftig" vinkelsliper?:) Sikler etter gtr-lutfinntak i pansert jeg også? Kanskje et panser fra gtr ville passet rett på eller er det lengre/kortere mon tro? mvh en som plutselig fikk for seg at han bare måtte ha gtr looken :rolleyes: Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 rekner med at hele panseret går rett over :) pleier å være slik med japser :) kjekt det der :) akkurat som lego sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 sjekk på http://www.323gtx.co.uk der driver de å skal få produsert carbonpanster... etter å ha sett ett bilde... let på forumet der du... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 rekner med at hele panseret går rett over :) pleier å være slik med japser :) kjekt det der :) akkurat som lego sombrero Hehe! Ja hadde egentlig håpet på det ;) mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 sjekk på http://www.323gtx.co.uk der driver de å skal få produsert carbonpanster... etter å ha sett ett bilde... let på forumet der du... Jasså?! Hørtes meget interesant ut! Skal sjekke dette ut ja ;) Takker for svar! mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hehe! Ja hadde egentlig håpet på det ;) mvh Hør med Mazdafun, han har vel kanskje et på lur. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei. Det er bolt on å skifte panser. Skal du bare sette inn gt-r vents på et GTX panser er dette lett. Se under panseret på stiveren. Der ser du lett hvor du må skjære hull. Det er noen flere stivere på GT-R panseret, men dette har ingen praktisk betydning. Panser komplett med vents er seff lagervare. doh Gi bud :) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ok frank, for å gjøre det enkelt.... HVA er det DU IKKE har??!?!?!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei. Det er bolt on å skifte panser. Skal du bare sette inn gt-r vents på et GTX panser er dette lett. Se under panseret på stiveren. Der ser du lett hvor du må skjære hull. Det er noen flere stivere på GT-R panseret, men dette har ingen praktisk betydning. Panser komplett med vents er seff lagervare. doh Gi bud :) mvh Rått! Nå ble jeg glad mazdafun :) Hmm, er så redd for å skjære istykker hele panseret men skal sjekke det ut det der. Hva kunne du tenke deg for panseret da mazdafun , jeg har ikke noen peiling på hva slikt er verdt (eventuelt bare vents) ;) ?? mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 du har vel ikke 2 panser?? :rolleyes: Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 du har vel ikke 2 panser?? :rolleyes: Heisann! Jeg kan kan kanskje hjelpe dg med det ;) Kan skaffe dg orginalt gtr panser! Men vil først forhøre meg om pris hos en jeg har kontakt med. Og såsklart mazdafun da men han sa jo gi bud ! hehe sender pm til dg senere! Er foresten veldig smooth den gtx'n din ;) mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Er foresten veldig smooth den gtx'n din ;) Jo takk... men når så du den?? Er litt kjipt med dårlig lakk og en bulk på hver bakfanger... (ikke min skyld) men det fikses i løpet av våren forhåpentligvis... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jo takk... men når så du den?? Er litt kjipt med dårlig lakk og en bulk på hver bakfanger... (ikke min skyld) men det fikses i løpet av våren forhåpentligvis... Nei, har ikke sett den i "real life" liksom, men husker jeg så noen bilder av den med noen 17" felger og synes den var ganske fin "that's all" ;) Det er den gamle mighty sin er det ikke?? eller fan var det en annen kanskje som kjøpte den av han?? er mulig jeg bare roter her nå hehe :rolleyes: mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jo da... det er gamle Mighty sin ja... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg