lars-frr Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Skal handle inn en god del deler til bilen nå.. Men jeg er veldig i tvil når det gjelder innkjøp av luftfilter. Tenker da på hvilket jeg bude ha med tanke på lyd og hva som passer.. Har sett litt på dette http://www.flexiweb.no/media//Product_Pictures/18049195.jpg?ekjotmr1w1nd5s7hrhpc Passer det ? Motoren er en 1.8 mono injection ifølge speedwell :) Og hva gjør jeg evt med alle de små luftledningne ? Taper de igjen hullet ? Har også fått fatt på et grenrør, men vet ikke om det passer, skal få tatt et bilde av det.. Ga 400 for det .. Hadde forresten bilen på verkstedet.. Jeg tok visst litt for mye motorvask :) mange kontakter som var våte hehe.. ha en god kveld Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 bømp bømp bømp Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva slag er grenrøret? originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er usikker på om det er originalt.. Skal sjekke det .. Men passer det ikke så selger jeg det.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ingen som kan hjelpe meg ang luftfilter ??? Hva passer på motoren min ?? Jeg skal bestille nå Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg