eGtTurbo Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 JESUS! fatter faktisk ikke det nye forumet der man selger dekk og felg osv.. får ikke til å redigere salgsannonsen min og selv om jeg er innlogget i den øverste delen på siden så kan jeg ikke legge inn spørsmål på andre salgsannonser siden det da kommer at kun registrerte personer kan skrive noe. Så jeg prøver å registrere meg men da blir det selvsagt opplyst om at brukernavnet mitt er i bruk.. fucked up! Hvorfor ikke bare få det tilbake dit det _skal_ være.. mye bedre oversikt og enklere å bruke da Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg får ikke til å annonsere i det heletatt... ikke bra...................... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 jeg får til å annonsere men nå blir jo kjøpogsalg annonsene 2 forskjellige plasser... det må være enten forumdelen eller den nye kjøp&salg siden som må brukes... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja jeg er enig i at det nye kjøp og salg forumet er lite brukervenlig angry Personlig synes jeg det gamle er bedre ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 funker dårlig her og den nye kjøp/salg greia. fikk lagt inn en annonse engang men nå funker ingenting... får ikke kontakta selgerne eller noe ... MØKK! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hva har de som har laget dette å si om saken da? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 arg.. kravstore er vi siden dette er en gratis tjeneste men no når vi først er vannt til et så bra forum så er det irriterende at man har flere tusen kroner ute til salgs uten å få kontakt med folk...!! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Planen deres var vell å stenge det gamle kjøp og salg forumet. Men siden de tuller med begge deler så blir det bare søl. De skulle ha stengt det gamle og fokusert på det nye. Hvis det fungerer optimalt er det 10 ganger bedre å finne ting man er interessert i. Istedet for å jatte om piss i salgstråder. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg får heller ikke posta der siden det står registrer i stede for add eller hva det skal stå der når du er innlogget. (Jeg er innlogget på toppen) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg