sInnzYk Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 en jeg drev med i går kveld! ris/ros? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ingen? :P... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ingen? :P... joda, bra, ble fin, ser at mange bruker de felgene:) likte fronten:D(og alt annet) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hehe.. ja felgene er populære de.. hvis jeg ikke husker feil.. "tror" jeg glac har hatt dem på en modd, men er ikke sikker.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jo, stemmer det, glac har hatt de felgene på Toyota replica'en sin! :) btw: Fin modd! :P Men det var mange blurrye/fargefeile steder som jeg merker :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Pen den, syns den var litt for lav, men. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 glac på celica og JEG på integraen min fin modd, litt flatt her og der men slett ikke ille Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hva nedi sa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 kul mazda;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 takk for kommentarer og sånn :D veit at den er litt flat her og der.. men orka i gjøre alt så nøye.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 :) hvordan går det med din mazda rx7 WIP'en til konken? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hey! jeg har også brukt de felgene der.. hadde de på Passaten min, som kanskje kommer i VMAX! men men.. ganske bra det der, men Spoilern er skjev.. og streameren i ruta skulle kanskje ha vært i samme farge som taket.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 :) hvordan går det med din mazda rx7 WIP'en til konken? går tregt.. nesten gitt opp.. :P kommer ik på noen bra ideer :P men får prøve å gjøre noe med den i morra.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ser ut som den er senket litt for mye :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ser ut som den er senket litt for mye :) ja synes den er senket for mye selv :P lowrider :P seff Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg