Nedi Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 enig der du du som skal ha felg: få deg noe med KANT, masse kant :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Veldig tøffe de gull felgene, men litt dyre for meg... Men kom igjen, prøv flere;) den koya gtr-4 felgen jeg nevnte tidligere oxo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 De har et bra tilbud på Koya felgene på club-honda forumet. Billigere enn på Bilprodukter.no i allefall. http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=10774 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg har finni noen andre felger oxo, håper noen kan være så snill å prøve dem på bilen for meg:-) Smc D 18" fra felgimport, td speed 18" og TD procomp fra martins... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg