Hans Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Nå har clutchen på chevyn blitt dårligere og dårligere (har fått utsatt eu-kontroll pga at jeg ikke kommer opp av bremsetestern med så dårlig clutch... . :D ). Har svinghulet blitt ødelagt? Tenkte på hvis naglene har begynnt å ta.. Skal sette V8 i bilen, men det tar tid. Så fikk jeg feit lønning i dag og vurderer da å kjøpe ny clutch inntil videre. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Kjøp i vei, men ehm... Har du ikke V8 fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Som du ser på signaturen min.... Rekke sex... :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 REkke sex... Hrmf... SKAFF DEG EN ÅTTER MANN!!! REKKE motor er gale nok, men en sekser?puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Motor er kjøpt inn og ligger rundt omkring i garasjen. Blokka er satt bort for honing.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Ja, men den er god!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Svinghjulet er nok bra ja, så lenge det slurer på clutchen og ingen stygge lyder, så finnes det et lamell-lag der. Så er spørsmålet da. Har du ny clutch til V8'ern da? Svinghjul og starter, som passer til hverandre? Det bør du sjekke. Hvis ikke så har jeg et 10,4" svinghjul (det "lille") med trykkplate og lite brukt lamell, stående i bilen, som jeg skal bytte ut med noe mere race-preppa. Skal sette i letta svinghjul i jern (ikke støpegods som er vanlig) og CenterForce DualFriction trykkplate og GM HP-lamell. Men jeg mangler hydraulisk utløserlager, for det originale vil ikke være kraftig nok, når man skal gire på 6.000 rpm. Da bøyer det seg. :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Skal vel ha automatkasse... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg