Freddie- Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Heihei. Skal kjøpe anlegg i A4'en, har frafør Alpine IVA-D300RB multimedia spiller, og tenkte jeg skulle bygge videre på Alpine. Så kommer spørsmåla da: Noen som vet om en billig Alpine forhandler på nette eller andre plasser? Lurer på å gå for 2x 12" subber av R-serien og 5 1/2" i dørsidenne av X-serien samt 6 1/2" i X-serien i hattehyllen, Så trenger jeg en forsterker til å drive orkesteret, og da er spørsmålet mitt hvilke forsterker(e) bør jeg gå for? helst ikke en himmelhøy pris, prøver å holde meg på jorda. Men den må fint klare å drive sakenne. Forslag folkens? Jeg går for 100% Alpine og ingen andre merker! Noen bygge forslag? begynner med innkjøp av subb og forsterker(e) neste måned og fortsetter med front og hattehylle andre månen:P . Skal og mekke PS2 . Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal plasere den enda, men tenker på å bygge noe fancy i hanskeromme, noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Heihei. Skal kjøpe anlegg i A4'en, har frafør Alpine IVA-D300RB multimedia spiller, og tenkte jeg skulle bygge videre på Alpine. Så kommer spørsmåla da: Noen som vet om en billig Alpine forhandler på nette eller andre plasser? Lurer på å gå for 2x 12" subber av R-serien og 5 1/2" i dørsidenne av X-serien samt 6 1/2" i X-serien i hattehyllen, Så trenger jeg en forsterker til å drive orkesteret, og da er spørsmålet mitt hvilke forsterker(e) bør jeg gå for? helst ikke en himmelhøy pris, prøver å holde meg på jorda. Men den må fint klare å drive sakenne. Forslag folkens? Jeg går for 100% Alpine og ingen andre merker! Noen bygge forslag? begynner med innkjøp av subb og forsterker(e) neste måned og fortsetter med front og hattehylle andre månen:P . Skal og mekke PS2 . Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal plasere den enda, men tenker på å bygge noe fancy i hanskeromme, noen forslag? Om du skal gå for bare Alpine vil det jo ikke bli akkurat billig... Du trenger en MRD-M1001 eller MRD-M1005 (ny utgave av 1001) til å drive subbene. Og så ville jeg hatt en MRV-F545 på høyttalerne. Bedre med for mye enn for lite... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-team Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har sendt deg en pm Mvh Frank Siter http://www.acap.no http://www.lydibil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Lurer på å ha 2 sett i hattehyllen , ett sett med SPR-574A og ett sett med 6 1/2" SPX-177R Kommer vel til å bli bra det? SPX-177R: SPR-574A: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Nå ser jeg ikke det å fylle hattehylla med komponentsett som noen heldig løsning. Monterer du basserne der istedet og bygger/støper kasse under så vil det nok bli mye bedre. Penget er å få bassen inn i kupèen uten at den behøver å spille gjennom bakseterygg og hattehylle. Og stakkars membranene på høyttalerne i hattehylla som får trøkket fra subene midt i maska, kan bli ganskle rotete lyd av sånt. Subbene i hattehylla eller spillende opp mot hattehylla som er strippa for å slippe gjennom mest mylig luft (lyd er som kjent trykkbølger av luft), midbassene kan med fordel monteres i dørene foran og komponentsettet i dashbordet. Men det er nå min mening :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 okey.. sikkert ett poeng i det der. takk takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg