Gå til innhold

Er civic et lurt kjøp???

Ranger emnet


Nilias

Anbefalte innlegg

Er Civic et lurt kjøp for en 18 åring?? Har du pæiling på forsikring å slikt??

 

 

En civic går billig. går greit.. hvorfor ikke? fornuftig det. forsikring kommer helt ann på om du skal ha den på deg selv. kasko? delkasko? ansvar? kjørelengde? på deg selv? osv. det er bare å ringe litt rundt til foriskringselvskapene å høre det..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å kjøpe Civic jeg heller.

Slitesterke motorer. Forsikring er som nevnt ovenfor! Kommer helt ann på. Jeg vil nok anbefale å forsikre bilen på deg selv. Det kan fort bli dyrt, men tenker vi frem over noen år så kommer det godt med.

 

Selv er jeg mer fan og entusiast av VAG, men nå skal ikke jeg si hva du skal ha ;)

Jeg har sittet å betalt forsikring som bare julingen jeg siden jeg var 18, men nå begynner jeg å se at det har lønt seg. Gleder meg til den dagen jeg er 23 og kan kjøre Turbo maskin med mange gamp uten å betale det hvite ut av øynene for det.

 

Du ser best selv, men er det andre merker du kunne tenkt deg?

 

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å kjøpe Civic jeg heller.

Selv er jeg mer fan og entusiast av VAG, men nå skal ikke jeg si hva du skal ha ;)

 

MVH

Thor!

 

civic og wag er to ganske forskjellige ting da.. civic så slipper du å skru like mye ;)

Men ville nok uansett gått for noe japansk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

civic og wag er to ganske forskjellige ting da.. civic så slipper du å skru like mye ;)

Men ville nok uansett gått for noe japansk!!!!

 

Gidder ikke diskutere med noen om dette ;)

 

Har ikke sagt at det er like biler :rolleyes:

 

Nok offtipic. Om det er Civic han vil ha så skal ikke jeg nekte..... Naboen kjører Honda Integra TypeR han er veldig fornøyd og jeg må si at lyden av VTecen er helt rååååå..... :titties:

Bare la frem VAG som et evt. alternativ i stedet for Honda om han ikke har bestemt seg for hva han vil ha.

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civic(Eller alle honda) = NEI, NEI, NEI

VAG: JA, JA, JA

 

neida, honda er skkert driftsikre biler det, men fy faen for en kjedelig bil en vanlig civic 1,4 o.l er, pluss at de ofte ender opp som noen fæle rice rockets

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstern min har civic, 92modell tror jeg, som nå har gått 232 000. ho har kjørt den de siste 30 000 tror jeg, eneste som har blitt bytta er bremseklossene foran. og det er ingeting galt med den.

 

ensete er at den ikke har servo, det er litt kjipt,hehe. men alt er en vanesak.

 

liten motor, men også billig i drift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kjøpe civicen min..

er en civic Vti(160 hk+)

med vtec som sperrer på 8500 rpm.

 

er en svart 92 mod(eg9) sedan. den har gått 153 000, det er montert gule koni, brock B1 felger(215-40-16) med toyo proxes t1-s. øyelokk, shogun vinge, skyline look baklykter, nye bremser, sparco torino 2 stoler(1 mnd gamle, STRØKNE) sparco racer 2 ratt, alu matter, girkule, birba speedo skiver. el vinduer og takluke. supersprint cat-back eksos, DTM bakpotte(følger med 4" japse potte, NY!) starter og går helt perfekt. ikke rust!, ikke vinter kjørt.. skjelden bil i svart. påkostet 30 000 de siste 3 mnd.

 

Pm me if you are interested ;-)

 

selges 115 000

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår