Dodgy Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 En venn av meg sa han hadde sett en BMW M3 csl, lurte derfor på om noen andre har sett denne? Han så den ved Shell stasjonen ved Lagunen, og den hadde visst kjørt forbi han og så videre mot nesttun. Den var sølvgrå og han tror den hadde "bling-bling" felger. Han husket ikke om bilen hadde Bergens-skilter, men han mente det var norske skilter på den. Hadde vært fint om noen kunne bekreftet dette med noen fine bilder ;) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ganske sikkert denne du så: En av 3 stk. solgte E46 M3 CSL i Norge. Eieren er fra Bergen... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Du finner han inne på http://www.evo.no forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Takk for svarene. Var nok den kameraten min så. Utrolig fin bil. Nå fikk jeg også svar på mitt neste spørsmål som var: Hva er egentlig forskjellene på en m3 og en m3 csl? Ca. 40% av delene er forskjellige, men sånn i full fart skal jeg ta det viktigste:-Lettet 110 kg (i forhold til en M3 uten ekstrautstyr, ved hjelp av bl.a. mye carbon, alu og glassfiber. Vekten er også flyttet ned for å få et lavere tyngdepunkt -Annen front/støtfanger og støtfanger bak. -Andre felger og dekk. -Annet bagasjelokk. -Motor er tunet opp 17 hk med andre cam'er, carbon-innsug og annen eksos. -Minimalt med støyisolasjon. -Tynne og lettere tepper. -Tynt spesialglass i bakruten -Helt andre seter og annet interiør (unntak dashbord) med mye carbondetaljer. -Større bremser. -Andre støtdempere, stabstag, fjærer, osv. -Osv. Ytelsesmessig så er den 0.6 sek. raskere til 100 enn en M3, den bremser fra 100-0 på 33 meter og den klarer 1,4-1,5 G i sving. Bilen er bygget for å gå fort rundt Nürburg Ring, målet var å få den under 8 minutter. Det offisielle tallet er 7 min. 50 sek. M3 CSL ble kun produsert i ca. 1400 eks. og ble kun levert med SMGII-kasse. Radio/CD-spiller og alt annet er ekstrautstyr i bilen. Min ble levert med Xenon og klima som ekstrautstyr... Jeg håper at jeg har fått med meg det viktigste! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Fler bilder her: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=M3_CSL&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systemaudio Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Det bildet er fra Evo's "førertrenings-session" våren '04. Den sekseren lager lyd. Stod og hørte på den hele dagen der ute. Rått INDUCTION BARK!!!!! Den var forresten nest raskeste bil rundt en meget regnvåt Eikås, 1/2 sek bak en EVO VI GSR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Takk for svarene. Var nok den kameraten min så. Utrolig fin bil. Nå fikk jeg også svar på mitt neste spørsmål som var: Hva er egentlig forskjellene på en m3 og en m3 csl? og etter det jeg forstår så er bagasjeromsgulvet laget av papp ? WTF?!! har bare sett bilen på bane, parkeringsplass og på Top Gear... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Den bilen er bare rå! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 http://www.evo.no/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=118 Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 den bilen er en som heter Haakon sin. Døds kul kar. hehe han er med i Bmwccn =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg