Danielen Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg hadde før spiller også hattehøytallere og fronthøytallere i dør tilkoblet den. Nå har jeg fått kjøpt meg forsterker og basser også. Nå som jeg har kobla til det, er det ledninger fra hattehøytallere og basser til forsterker. Og da forsvant lyden foran. Noen ide hvorfor?? Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hei! Hvordan har du koblet dette ?? Hva slags utstyr har du ?? Hvor mange utg. til x-tra forst. har du på spilleren din og hvordan har du koblet det ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Spillern er en Alpine CDE 9827R og forsterkeren en Blaupunkt GTA 450. Det er to signal kabel uttak til forsterker, og et uttak til subwoofer. Der trodde jeg at problemet lå. Så jeg tok den RCA kabelen som skulle gå på subwooferen til uttaket for sub. rca kabel Spiller front---------------> channel 1 og 2 på forsterker. (hattehøytallere) Spiller sub ---------------> channel 3 og 4 på forsterker (basser)(brigded) Spiller rear (ledig nå) Også den vanlige iso kontakten til høytallerne foran står i. Men nå kommer det ingen lyd og verken spillern eller forsterker vil skru seg på!! Ingen sikringer har gått og alle kablene står i. Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ta deg en tur til Lommedalen så skal jeg kikke på det! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jeg fikk fikset det. Måtte bare kjøpe multimeter først:P Mye lettere å feilsøke da! Det var faktisk en sikring som gikk på noe helt annet enn radio som hadde gått. Så nå er det både lyd foran bak og i bassern :P Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Supert! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hei! Er som regel en lett feil. Kjekt med noen måleinst. o.l. Lykke til med nytingen av lyden framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Takk takk =) Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg