bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er det noen som har tips om dyktige og rimelige lakkeringsverksteder i oslo? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Prøv Oslo Autolakk i Breivollveien på Alnabru. 22 64 33 35 Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Takk :) Jeg går med planer om å hel lakkere bilen min candy rød eller noe i den gata. Vil ha noe unikt og har blitt tipset om House of Colour, men de har stive priser etter hva jeg har blitt fortalt. Skal høre med Autolakk :) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audifan Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Eller kom til Enerhaugen bil på vålerenga i oslo... De er billigere og bedre... 23 03 56 50/57 Spør etter arve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Prøv Oslo Autolakk i Breivollveien på Alnabru. 22 64 33 35 Mye er det snakk om for hallakkering der'a? :) Sorry bmwjente... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audifan Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Mye er det snakk om for hallakkering der'a? :) Sorry bmwjente... kommer ikke det ann på hvor flink man er til å prute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg