gizzmo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hei har byttet motor å ledningsnett fra en 1995 mod volvo 460 og sett oppi en 1,7 turbo intercooler fra en 1990 mod men da eg starte den på ny merk at bilen va helt fin før vi begynte å skru. da vi startet opp i den andre bilen har eg 0 trekkkraft og når du åpne spjelle fort daue den helt modt 0 i turtall mens når du åpner spjelle sakte går den opp modt turtallsperren. ka kan dette komme av ?? meg kjekt lekasje mellom turbo og innsug ingenting. (tennplugger er svarte å blaute) renska utav tomgansregulatoren men den va det heller ikke prøvd d meste men ikke noe forsjell i gangen på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan gikk dette? Har du kommet noe videre? Har du fått bilen godkjent også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg