Primera SI Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Halloen.. Hadde nett av det eine bakdekket og kikket på demperen min... da såg eg at ein sånn gummiforing utpå demperen ( mellom demper og fjæring ) var morknet og gått i oppløsning... rekner med at den gummifingsen er viktig å ha for å beskytte demperen? kan de byttes? skal skifte fjærerr neste veka... kan jo bytte de da.. men er det vits i? går det an? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Det er støvhetter, kan være lurt å¨bytte de ja!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Halloen.. Hadde nett av det eine bakdekket og kikket på demperen min... da såg eg at ein sånn gummiforing utpå demperen ( mellom demper og fjæring ) var morknet og gått i oppløsning... rekner med at den gummifingsen er viktig å ha for å beskytte demperen? kan de byttes? skal skifte fjærerr neste veka... kan jo bytte de da.. men er det vits i? går det an? hvist du setter på nye å har senka bilen må disse kuttes til så dem ikke blir for lange :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Det er støvhetter, kan være lurt å¨bytte de ja!! Kor kan eg få tak i nye da? nissanforhandler? kan vel kje vere dyre de dere? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hvist du setter på nye å har senka bilen må disse kuttes til så dem ikke blir for lange :) Må eg? e de kje nok elastiske da? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Må eg? e de kje nok elastiske da? dem blir jo gammel ettervært å da sprekker dem .... gummien holder jo ikke så mange år da... blir varme/kalde/våte/ osv.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 dem blir jo gammel ettervært å da sprekker dem ....gummien holder jo ikke så mange år da... blir varme/kalde/våte/ osv.... ok... kor masse kapper eg av då? så masse som eg senker? skal senke 40... håper eg får tak i sånne gummidingser innen eg skal få det montert... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ok... kor masse kapper eg av då? så masse som eg senker? skal senke 40... håper eg får tak i sånne gummidingser innen eg skal få det montert... vet ikke hvor mye... har aldri gjort det på primeraen... men gjore det på mazdaen... nissan har sånne ja å kansje mekonomen Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg