roadbloc Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ICen på en kinderegg sitter bak ... kort sagt .. ugly Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 fant det ut etterpå faktisk :P trodde motoren var fremme som på normale romskip.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vel .. jeg har enda ikke sett et romskip med motoren forran :P og hva er normalt? SLR har også ICen på siden :P (2 stkk) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vel .. jeg har enda ikke sett et romskip med motoren forran :P og hva er normalt? SLR har også ICen på siden :P (2 stkk) Tror vi sier at jeg redigerte den slik at motoren kom frem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ja...alt er lov i photoshop modding;)...jeg synes den var fin...fargen var spesiell på en fin måte...også lyktene ble kulere etter du fikset dem og intercooleren på romskipmotoren...sinnsykt kul..props :rolleyes: :) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ja...alt er lov i photoshop modding;)...jeg synes den var fin...fargen var spesiell på en fin måte...også lyktene ble kulere etter du fikset dem og intercooleren på romskipmotoren...sinnsykt kul..props :rolleyes: :) Takker :) Er moddede golflykter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ble kul den;) det er mulig å ha motoren bak, men IC forran....;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Da skal turbo'en spoole en del før det blir noe effekt.. Fin mod, synes fargen var bra. Veldig clean. Litt liten IC når man tenker på bilen (typen). Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 flere lag med intercoolere ::P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrowLiner Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 hehehe... ja det er jo en måte å se på Koenigen på.... hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 må bare klage mer jeg .. 1: hvis du har flyttet motoren frem så er bilen så ekstremt front tung at ingen kan kjøre den... 2: med ICen der så har aerodynamikken så hepa at .. ja .. den er herpa 3: jeg elsker å klage.. 4: håper du liker å bli klaget på 5: leter fortsatt etter romskip med motoren forran..... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 hehe.. :p jeg bare ler jeg kebabtryne :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg