Satrixen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Noen som har erfaringer med denne siden? www.mp3playerstore.com Fikk plutselig lyst på dvd spiller med 7" skjerm! :rolleyes: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Det er jo USA...kan fort bli kuk med frakt, toll osv... Jeg ville bestilt fra england, om ikke prisene skiller veldig mye da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 har handlet en del fra dem å kan annbefale det til andre å,har gått kjapt og greit,billig frakt å kun 29$!skal du kjøpe med visa må du legge med bilde av visakortet(sikkerhet for at det ikke skal prøves å svindle) eller betale med paypal.tok kun en 4-5 dager fra det ble sendt til jeg fikk det levert på døra. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 har handlet en del fra dem å kan annbefale det til andre å,har gått kjapt og greit,billig frakt å kun 29$!skal du kjøpe med visa må du legge med bilde av visakortet(sikkerhet for at det ikke skal prøves å svindle) eller betale med paypal.tok kun en 4-5 dager fra det ble sendt til jeg fikk det levert på døra. Måtte du betale moms på det, eller sendte de som "gave"? Hvordan er kvaliteten på greiene dems, er jo litt ukurante merker...? Men billig var det!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 kvaliteten har vært god,har kjøpt dvd spillere av de,fungerte utmerket. noen av skjermene er hvertfall toshiba etter hva jeg har fått med meg på sida. vet ikke om de sender som gave,har ikke spurt de. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg