Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 har modda en Nissan Cube.. (er nybegynner):P:P håper på komentarer, sånn at jg kan bli bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ikke dårlig, men jeg ser at i breddingen er lakken litt blurry..Også er vindusviskerene røde:p Breddingen bak er også litt skjev tror jeg.. Dette var noen heftig brede dekk!;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 gjorde noen forandringer!! fornøyd nå???:P:P ikke helt bra enda, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ikke lett å se hva du har gjort, eller om du har gjort noe.. Alt det jeg nevnte i forrige post gjelder fortsatt;) EDIT: Nå ser jeg det;) Tror det gikk litt fort i svingene.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ja d gikk i 110!!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg