Roberto Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Det er ikke lett! Skal ha 2.5" rør, men det er IKKE plass.. Ser ut som jeg må hive ut bensintanken for å få plass :( Menmen, så var det veibilen.. Sidepipes.. Noen som har gjort dette, eller som har noen tips om hvordan jeg kan feste potten og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 vel.. if there is no room, make room? det er ikke alle eksosrørene som går over stabstag'en. det skal være mulig å montere 3", så 2.5" bør gå fint. Du må seff bruke nye fester, men ellers er det jo undersiden av bilen da :o bøye rør!? forhør deg med volvo norge før du mekker sidepipes!! du må ha skriftlig svar på at det blir godkjent. jeg hadde også førhørt meg med biltilsynet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Jeg fjerner hele j***** bensintanken jeg:D Da er det plass! Tviler på at purken bryr seg så mye om sidepipes uansett jeg, eller? Vi får se hva som sjer, jeg bygger det no, driter i godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 jeg har tretom som går over bakakslingen og mellom bensintanken og hjulbrønnen. litt trangt men funker som faen. lazer effekt anlegg Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ja, men jeg bygger selv, da er det ekstra trangt:) Fjerner no tanken jeg, trenger den ikke uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 du kan jo sette inn fuel cell i karbon da...det er værst!!!! skal prøve og grave meg frem til garasjen i morgen, hvis du fortsatt er interresert i dela da?! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Ja, jeg vil haaa!! NÅÅÅÅ!! Haster!!! Har fuel cell nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg