Qstein Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Her om dagen hørte jeg at rusten var veldig glad i golfIII pink floyd? Nå vet jeg ikke om dette er sant eller noe. men visst det er det, er det slik på rolling stones versjonen og? Og hva er forskjellen på disse versjonene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Dette gjelder stortsett modeller etter 94 eller 96 modellen da VW gikk over til den helvetes miljø lakken! da angår det somregel biler uten metallic lakk. Har ingen alvorlige rustproblemer med min 92mod med perlemor lakk. bare små plukk. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.F Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Heisann. Har en Vento 1.8 94 mod. begynner å ruste som faen. spess rett over front ruta! Det har også begynt å lekke igjennom på høyre hjørne. Hva faen skal jeg gjøre sånn midlertidig? angry Siter Vento 1.8 95. Skamsenket Rånebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg