__verox__ Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hvilken forterker ville passe bra til denne suben og disse 6*9 høytalerne? Og hvor tykk strømkabel trenger jeg i tilfelle? Subb: Infinity 6*9: infinity 6*9 Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 prisklasse? disse elementete har høy følsomhet, så du trenger ikke noe monster av en forsterker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hja! rundt 2-3000kr! Det er vell en bra subb er det ikke? Er ikke ute etter noe db-monster, men noe som trykker litt selvfølgelig, og det gjør den? 1250w er vell brukbart! og 6*9 er bra nok! Men forsterkeren bør være for både subben å 6*9ène! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 kjenner ikke produktene desverre, men utifra det jeg hører fok sier så fungerer dette bra:) ville brukt en 4kanals forsterker jeg, da har du litt muligheter med filtere:) sender deg en pm med litt info jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 er det noen andre her som har kjennskp til Infinity? Vil gjerne høre erfaringer ++!! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 er det noen andre her som har kjennskp til Infinity?Vil gjerne høre erfaringer ++!! Kjenner noe til infinity fra tidligere. De er meget lett drevne, kan være litt kvass i øvre mellomtone og de levere fast, lett bass. De er ikke noen dunk, dunk høytalere. De levere god lyd til en billig penge. En forsterker med med varm og nøytral lyd vil anbefales. Som det er sakt tidligere, en 4-kanals forsterker vil være det beste. PS, har en Audison LRx 4.300 4x65watt til salgs.... pris 2500,- Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har du ikke noe kjennskap til Subbene da? hvordan er kvaliteten på de? Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kjenner ikke aktuel sub, men generelt bruker de og spille hi-fi bass. De bruker og være kjappe, presise, men spiller ikke masse party bass. Rent og pent, bruker infinity å spill. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 er nok denne somer aktuel for meg! Er jo Hi-Fi som er best da! er ikke ut etter å riste bagasjeluka av hengslene nei! SQL><SQ http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=723 Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 er nok denne somer aktuel for meg!Er jo Hi-Fi som er best da! er ikke ut etter å riste bagasjeluka av hengslene nei! SQL><SQ http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=723 Hør heller med noen snille folk her på forumet om hvor mye de skal ha for Perfect 12 ;) Glimrende sub fra Infinity! Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 må vell til me en go del større forsterker for å dra igang den da! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 må vell til me en go del større forsterker for å dra igang den da! Nå har ikke jeg peiling på hvilken forsterker du har fått tilbud på, men det skiller ikke mye. Største forskjellen er nok at Perfect tåler litt mer og kan spille en del høyere. 1230W Tåler: 300W RMS Følsomhet: 92dB Perfect 12.1 Tåler: 350W RMS Følsomhet: 96dB (i bil står det, men har sett målinger rundt 91-93dB) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg