!M! Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 er på jakt etter et ledningsnett til en 94 vr6 motor! den typen med coil pack.. trenger egentlig alt fra motor å til sikringsboksen noen som har eller vet noen som har?? gi en lyd! Siter 92 golf vr6T x84G60 igjen x.85golf cl x.87gsi 2.0 x.83golf gti16v x84golfgti g60 x93 audi S4 2.2T x et par golfer for dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Tror ikke det vokser på trær asse. Men det kan jo hende det er en luring som sitter på det. Hva for bil er du skal ha det i a? Har foresten kompressor/ turbo chip til den motoren om du er int Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hei. Jeg har ett ledningsnett til VR6, men hva det består av og hvilken modell det er til har jeg ikke peiling på. Men ring meg på 411 22 747, så kan vi snakkes. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg