darkwih Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Selger mitt tidligere senkesett med dempere. Da jeg syns det ble for lavt for meg. Settet er relativt nytt, ble påsatt i august i fjor. selges med tuv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kun for gti? ca pris ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kun for gti?ca pris ? Passer sikkert alle golf, men det er fryktelig lavt. fjerene har "sokke" litt. har noen bilder her på forumet der du kan se. tenkte rundt 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Passer sikkert alle golf, men det er fryktelig lavt. fjerene har "sokke" litt.har noen bilder her på forumet der du kan se. tenkte rundt 1500 Skal ikke si det sikkert, men tror nok det ikke passer alle golfer Kun GTI/VR& Det er 3 sorter å velge i: 1. fram til 1994 2. fra 94 og oppover til 97 3. GTI og VR6 Diameteren på fjærene framme varierer fra ca. 120 - ca. 90 mm men husker ikke hva som var nytt og hva som var gammelt (nr. 1 og 2) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Stemmer nokk det, men når det følger med dempere. Burdre ikke opphenge på en golf 3 være likt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Stemmer nokk det, men når det følger med dempere. Burdre ikke opphenge på en golf 3 være likt ? Vet ikke hvordan camberboltene på en GTI er men på "vanlige" er det 2x bolter som går inn på tvers... Om man har GTi bremser på en "vanlig" golf er det jo ikke noe problem Den "skåla" etter fjærene på dempern vet jeg er de er ulike.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Vet ikke hvordan camberboltene på en GTI er men på "vanlige" er det 2x bolter som går inn på tvers... Om man har GTi bremser på en "vanlig" golf er det jo ikke noe problemDen "skåla" etter fjærene på dempern vet jeg er de er ulike.... er 2 bolter på tvers på gti også men men, til alle med gti. Grisebillig ;) løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 er 2 bolter på tvers på gti også men men, til alle med gti. Grisebillig ;) løp og kjøp Jepp skal være enig at det er billig... Olje? gass? Følger Fjærbeinslager og alle mansjettene med da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jepp skal være enig at det er billig...Olje? gass? Følger Fjærbeinslager og alle mansjettene med da? usikker på om det er olje eller gass. er ikke av ypperste kvalitet for å si det slik. Bare dempere og medfølgene fjærer. Mansjettene var utslitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg