Opel_Calibra Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Brukt i en måned, selges, som ny! http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?ProdNo=KD-G401 900 kr. Tlf 92267706 Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Brukt i en måned, selges, som ny! http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?ProdNo=KD-G401 900 kr. Tlf 92267706 oss calibra folk imellom :P hvor mange linjeutganger har denne? front/rear eller front/rear/sub? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Den har kun en utgang. Rear;) Trenger et par til jeg, derfor jeg skal selge den. Har ikke no calibra lenger her i gård'n gitt:P Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Den har kun en utgang. Rear;) Trenger et par til jeg, derfor jeg skal selge den. Har ikke no calibra lenger her i gård'n gitt:P oki.... litt dumt... men jeg kan være intr.alikevel... er vel helt grei denne spillern? er den kresen på mp3 filer og cder? Ikke her heller hehe... min ble solgt i januar :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 oki.... litt dumt... men jeg kan være intr.alikevel... er vel helt grei denne spillern? er den kresen på mp3 filer og cder? Ikke her heller hehe... min ble solgt i januar :( Jaa, den fungerer jo kjempebra ikke no problem, spiller klart og pent også, som sagt bare det at jeg trenger flere utganger. Ikke kresen på mp3 filer osv nei;) Heh, solgte Caibraen for to uker side her da, men holder meg hvertfall til Opel:P Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jaa, den fungerer jo kjempebra ikke no problem, spiller klart og pent også, som sagt bare det at jeg trenger flere utganger. Ikke kresen på mp3 filer osv nei;) Heh, solgte Caibraen for to uker side her da, men holder meg hvertfall til Opel:P Vel jeg holdt meg til tysk :P blir ikke calibra igjen før om en stund..ble for dyr å ha gitt... :| jeg skal se an litt hva jeg kan legge ut for en spiller så kan jeg gi tilbakemelding på det etterhvert :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 solgt spilleren? Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Nei, ikke solgt. Selger til førstemann. Skal ha ny spiller uansett. Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Nei, ikke solgt. Selger til førstemann. Skal ha ny spiller uansett. Godtar du bud evnt. ? jeg trenger men har ikke så mye penger nå :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 kjøper den for 800kr + frakt Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Calibra Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 900 + frakt. Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 800kr, take it or leave it :titties: Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg