CrZy_T Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Mener å huske at hvis de bruker over 30 dager så har du krav på renter, om dette er etter at begge parter er enig om summen eller fra skaden er meldt husker jeg ikke helt Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by CrZy_T Mener å huske at hvis de bruker over 30 dager så har du krav på renter, om dette er etter at begge parter er enig om summen eller fra skaden er meldt husker jeg ikke helt Er etter at bilen forsvant men jeg tror ikke de gir de helt gode rentene. Tror ikke jeg tjener på denne utdragelsen får å si det sånn. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Tror det er no lovpålagte greier så de faktisk ikke skal kunne tjene på det. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Får klynge meg fast til håpet.:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakh Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Åge Er etter at bilen forsvant men jeg tror ikke de gir de helt gode rentene. Tror ikke jeg tjener på denne utdragelsen får å si det sånn. Vanlig rente man opererer med er 12% pa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg