PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 fra 1000 til 2000kr. Helst pioneer men alt vurderes. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 fra 1000 til 2000kr.Helst pioneer men alt vurderes. Kan jeg slenge meg på denne? Trenger spiller jeg også :) Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 tja greit det hehe.... bare ikke by over meg på pioneer :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 tja greit det hehe.... bare ikke by over meg på pioneer :P Hehe neida du er først i rekka.. Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 kan en kenwood kdc psw 9524 vere interessant? kanskje litt dyr, men en kanonbra spiller, med kjempe lydkvalitet, og mange funksjoner/instillinger, spiller alt utenom dvd pris 4000,- tilstand som ny! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earlness Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har egentlig ikke tenkt å selge i deler... Men min Pioneer, spiller også det meste untatt DVD... Som den som er nevnt her... Men jeg må nok ha 3500,- for den... Vurderer å selge anlegget i deler... Men er dette overkommlig så si ifra... Den spiller utrolig bra og er stilren... De har tenkt på lyd istdetfor masse dilldall og blinkende(harry, kanskje ikke lurt p si her inne:P) lys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68289 Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har egentlig ikke tenkt å selge i deler... Men min Pioneer, spiller også det meste untatt DVD... Som den som er nevnt her... Men jeg må nok ha 3500,- for den... Vurderer å selge anlegget i deler... Men er dette overkommlig så si ifra... Den spiller utrolig bra og er stilren... De har tenkt på lyd istdetfor masse dilldall og blinkende(harry, kanskje ikke lurt p si her inne:P) lys... har hatt to stk. 77mp så jeg vet at det er bra saer men 3500kr er alikevel for mye. Jg hadde flaks og solgte min 3mndr gamle 77mp i februar for 3000kr.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earlness Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hehe mulig det er dyrt... Lønner seg for meg å selge anlegget komplett, som sagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hehe mulig det er dyrt... Lønner seg for meg å selge anlegget komplett, som sagt... nei jeg brukte bare mange spillere før jeg fant den jeg ville ha...og det var 77mp :P desverre prøvde jeg sony etter min siste 77mp og da merket jeg savnet hehe skjønner greia... får du solgt komplett så gjør det :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kan skaffe MP3 spillere av denne typen til kr 1695,- Link: http://www.nrg1.com/Lava/NRG/CRM-8410.htm Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg