Grimmi Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Noen som har vært borti det? Jager litt på tomgang. Og fusker litt når jeg kjører. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Min jager på tomgang.. men fusker ikke under kjøring. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Min SR20DE begynte også og fuske litt idag på vei til jobb:( Når jeg hadde kjørt over en fartshump og skulle gi gass begynte den å fuske. Det skjedde en gang til før jeg parkerte bilen. Noen andre som har opplevd dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Min driver sånn smått og jager litt på tomgang. Også små rykker den når jeg kjører. Merker ikke noe spes når jeg drar på skikkelig.. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som har vært borti det? Jager litt på tomgang. Og fusker litt når jeg kjører. Lamda? Siden det ikke går ann og poste et innlegg med mindre en 10 bokstaver, får jeg bare skrive ettellerannet tull her........ Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg lurer på om det kan ha vært kondens som gjorde det i min bil. Jeg tappet bensin idag og blandet i en sliken kondensfjerner, også tørket jeg konfilteret mitt. Det var ganske bløtt. Bilen fusket ikke etterpå når jeg tok en prøvetur, men for se imorgen og håpe på det beste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Tenkte på lamda jeg og. Men får sjekke litt. Kan jo være noe lekkasje i noen slanger og.. Men frister ikke å drive med bil etter jobb. Nok med bil der. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola-GT Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 kan være hull i vakumslange som ligger under speedvaieren. går fra toppen til innsprøytning. var et bitte lite hull i den på min og den fuska litt, kan bare teipes midlertidig da. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg