X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Har CaPs_On lært deg å brushe? syns det ser mye ut som hans type brushing.. den typen (mener Jeg) ser ikke like bra ut som den typen Glac og MSpeed bruker.. skjønner du? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 -x- nei han har nok ikke d...pröver ü dra triksene til glac...kommer seg etterhvert ser du takk for cc folkens Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 kjempebra mod, men ser ut som frontfelgen burde være noe mindre. den ser ut som er mye større enn den bak liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Rå mod! Men speilet er litt blury. Og jeg liker ikke helt "hjørnet" på fremlykta, jeg synes det gir bilen et litt rart uttrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 m4gnus...er speiet blury ? om så er så må faengmeg originalspeilet være blury, eller så må jeg ha en prat med MSpeed om CF.... Richard_87....tenker det der er ett lite synsbedrag....se på originalbilder, der får du samme inntrykket....men men, kan hende jeg er helt blind da:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg