Aleksander Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg en Pioneer DEH-4700MP headunitog har et bittelite problem. Når jeg skrur på anlegget så er headuniten programert til å ha ganske høyt volum, noe som ikke egner seg i vinter-norge. Noen som vet hvordan man kan endre dette? Mvh Aleksander Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Husker spilleren de programerte radio stasjonene når du skrur tennignen av å på igjen? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hvis den ikke husker radiostasjonene så må du bytte om den røde og den gule ledningen på baksiden. (Tror de er rød og gul) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Den gule skal stå på konstant strøm og den røde på tenningen Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Fikk hjelp av Zetec sent i går kveld og fant ut at vi har glemt å koble på "minneledningen" i alt ledningekaoset. Dette skal fikses i ettermiddag, og da blir vel alt i skjønneste orden :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg