CLK-p0w Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hei, som topicen sier så trenger jeg tips/råd/løsninger for JL Audio sine produkter. Har bestemt meg for W7 serien (sub), og Slash serien (amp). Dette skal inn i en MB CLK (W208) og skal være i en lukket eller portet kasse (aner ikke????) i bagasjerommet selvfølgelig. Bilen har skiluke bare for å ha nevnt det.. Skal også senere oppgradere bagasjerommet for å få et kult look. Dette ved at subben er i en kasse (gjennomsiktig) men den eneste åpningen den har er skiluka så all trøkket går inn i kupeen...hvis dere forstår..litt rart forklart men.. Har fra før en kombinasjon i baktankene nemlig en 13W7 og en 1000/1. Er dette noe jeg burde droppe imotsetning til to 12W7 og to 1000/1 ? Håper på svar. PS: pris og kostnader er ikkeno problem. Hilsen CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei. Ser du har god smak :) begge løsningene du satte opp kommer til å fungere knallbra, jeg ville valgt en lukket kasse med elementet plassert mot skiluka :) Har sendt deg en PM med litt mer info om det meste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg