Golf4 Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hvor mye sånn ca. koster det å dempe 4 dører.Da mener jeg resonans fri dører Dvs konkuranse dempet. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hvor mye sånn ca. koster det å dempe 4 dører.Da mener jeg resonans fri dørerDvs konkuranse dempet. :) Ville sagt omlag 2000kr, dvs en rull med BB Mulig enda mer også. Kommer jo litt an på hvor ekstremt du vil gjøre det også, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Nå tenkte jeg å sette dette bort til en som KAN dette.Veit jeg vil nå få mange rare svare,men det er som å fise i tåka. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 trur du må regne et par/tre lapper på den jobben gitt. da blir det skikkelig. skal jo være dødt og litt av en jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg