maxmix Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Heisann, satt og lurte litt på et lite prosjekt, nemlig og få satt inn en større motor i en volvo s40 2003mod. har igrunn tenkt og selge bilen og så kjøpe en annen volvo s40 med større motor, MEN sliter med og få solgt den jeg har nå.. har bare gått 40`000 :) uansett, lurte på et motorbytte, feks et bytte til 2.0t motoren vil komme på 29000 i avgifter, noe som ikke var så ille, så kan jeg bare bytte ut chipen etterpå som alle andre .. men så til det store spørsmålet, hvordan får man dette godkjent? føler at bilprodusentene kun leverer ut papirer på ommbygging til gamle biler og heller vill at man skal kjøpe den bilen ferdig av dem istedet? eller er det mulig dette jeg tenker på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 du må jo sannsyneligvis også bytte bremser....er nok bedre og kjøpe ny bil,men du får vente til det kommer noen som virkelig har peil... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Heisann, satt og lurte litt på et lite prosjekt, nemlig og få satt inn en større motor i en volvo s40 2003mod. har igrunn tenkt og selge bilen og så kjøpe en annen volvo s40 med større motor, MEN sliter med og få solgt den jeg har nå.. har bare gått 40`000 :) uansett, lurte på et motorbytte, feks et bytte til 2.0t motoren vil komme på 29000 i avgifter, noe som ikke var så ille, så kan jeg bare bytte ut chipen etterpå som alle andre .. men så til det store spørsmålet, hvordan får man dette godkjent? føler at bilprodusentene kun leverer ut papirer på ommbygging til gamle biler og heller vill at man skal kjøpe den bilen ferdig av dem istedet? eller er det mulig dette jeg tenker på ? Jeg skal selge min volvo 850 T5 nå hvis du er interresert. 290 hk. Kommer bilder og info i løpet av ett par dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg