Tufte & toyota Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 er det noen som kan komme med et forslag til midbassere til dør? 6.1/2" passer...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Budsjett? Hva har du til å drive disse? Hva har du fra før? Har du aktiv eller planlegger du passiv deling? Peerless, Seas, Soundstream, Eton, Boston Accousticks, Resonant Engineering, og Morel er blant det jeg ville tatt en kikk på. Alt avhenger av budsjettet, nevnte produkter strekker seg i stigende rekkefølge fra ca tusenlappen og opp til ca 7500 skulle jeg tro. Om forhandlere av dette skulle ta meg i å tulle fælt med prisene her så vær snille, hehe ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 er det noen som kan komme med et forslag til midbassere til dør? 6.1/2" passer...... Tore... du kan anbefale Morel eller AD.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 han har en medium rockford forsterker t15004 trur jeg den heter. han skulle bruke passivt filter fra 125hz og ned til 40hz ble det sagt..... er i en godt dempet dør,men hele døren. prisen er oppad til 5000..- ble det sagt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg