Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Corrado seter.. SElger mine seter da bilen skal vrakes! så og si strøkne! kun en liten filleting på høyre sete (gjør ingenting) ring så skal jeg forklare hva som er "ødelagt". Tror setene er orginale Corrado seter.. Nå sitter de i en golf 2, men passer vel oxo andre VW biler.. kan godt måle hva avstanden på skinnene er hvis noen lurer Ring 41688331 for info.. stolene befinner seg i Drammen, men kan godt møtes på halveien hvis ønskelig De er også lagt ut på golf 2 forumet:) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 pris på setene? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ca 2 store lapper hadde jeg tenkt meg.. har sendt deg en PM:) -Sindre Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg